Csodaiskolának nevezik a hejőkeresztúri általánost, ahol versengenek a tanulásért a hátrányos helyzetű gyerekek, ahol csapatmunkában egymástól tanulnak, ahonnét nem akarnak hiányozni, és ahonnét nagy arányban mennek tovább érettségit szerezni. A Komplex Instrukciós Program (KIP) módszertant az amerikai Stanford Egyetem dolgozta ki, magyarországi megvalósítását az EU és a magyar kormány közösen támogatja a Társadalmi Mobilitás Operatív Program (TÁMOP) keretében. A modellt eddig nyolc iskola vette át. A nagy hátránnyal induló tanulók készségei egy kivételével az országos átlagra fejlődnek: matematikából kiemelkednek, bajnokságokat nyernek. Remélem, ez a lelkesítő és központilag támogatott modell mostantól futótűzként terjed majd.
Bővebben: http://www.sulinet.hu/tart/cikk/Sa/0/35877/1
Bővebben: http://www.sulinet.hu/tart/cikk/Sa/0/35877/1
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése